Blog

Je Castlefest 2022 tickets personaliseren

Dit jaar worden alle tickets op naam gezet. Dit is niet alleen om fraude te voorkomen, maar vooral ook omdat vergunningen omwille van mogelijke maatregelen vragen dat tickets op naam zijn.

Wil je op een later moment je bestelling bekijken of heb je de mail niet ontvangen, dan kan dat via deze link: https://account.paylogic.com/i-lost-my-tickets

Hieronder vind je de stappen om dit te doen.

Stap 1: Je ontvangt de mail

Sinds 1 februari 2022 is het mogelijk om je tickets te personaliseren. Dit kan tot vlak voor het evenement. Indien iemand van je gezelschap nog niet helemaal zeker is of ze kunnen, kun je hier dus ook nog mee wachten.

Je tickets zul je vanaf 18 juli 2022 ontvangen, op het moment dat ze allemaal zijn gepersonaliseerd.

Toegangskaarten voor kinderen en extra producten zoals munten en parkeerkaarten hoeven niet gepersonaliseerd.

Let op: Houdt er rekening mee dat alle e-mails verzonden worden naar het e-mailadres dat is geregistreerd tijdens het bestelproces. Het is mogelijk dat deze e-mails in je spam/ongewenste box terechtkomen.

Via de link in de mail, kun je je tickets personaliseren:

Stap 2: Je personaliseert je eigen ticket

Als je op de knop drukt, kom je op een speciale pagina van Paylogic. Hier staan de producten uit je bestelling benoemd.

Wil je deze pagina in een andere taal bekijken? Selecteer dan rechtsboven op de pagina op de taal die je wil. (De tweede optie is 'NL', voor Nederlands)

Klik op de gele knop om de tickets te personaliseren. Vink de tickets aan die op jouw naam moeten staan, dit zijn de tickets waarmee jij persoonlijk toegang tot het festival krijgt.

Klik op 'confirm' of 'bevestig' en vul je gegevens in.

Vervolgens kun je in het grote overzicht zien staan dat de tickets zijn geclaimd. Onder de tickets staat 'claimed by YOU' of 'geclaimd door U'.

Stap 3: Tickets personaliseren door anderen

Indien je voor meerdere mensen tickets hebt gekocht, zullen deze tickets ook op naam van de uiteindelijke gebruiker moeten staan.

Dit doe je door de tickets naar de juiste personen te sturen. Hieronder lees je hoe dit in zijn werk gaat.

Als je opnieuw klikt op de knop van stap 2 om tickets te personaliseren, verandert de tekst op deze knop in 'send' of 'verzenden'.
Indien je op deze knop klikt, krijg je opnieuw de mogelijkheid om nog niet geclaimde tickets te selecteren. Onder deze tickets staan twee invulvelden. Hier vul je het e-mailadres in van de persoon op wiens naam die geselecteerde tickets moeten komen te staan.
Let op:
Kopieer het e-mailadres van deze persoon niet zomaar, maar vul beide vakken in. Zo voorkomen we dat er typfouten gemaakt worden!

Door op 'confirm' of 'bevestig' te klikken, stuur je deze mensen via de mail een automatische uitnodiging om hun tickets te personaliseren.

Indien je tickets hebt voor meerdere mensen, doorloop je dit proces per persoon totdat alle tickets naar de eigenaren zijn gestuurd.

Stap 3.1: Je ontvangt een verzoek om je ticket te personaliseren

Indien iemand anders jouw ticket voor jou heeft besteld, zal die persoon via stap 3 jouw ticket naar je toesturen.

Je ontvangt vervolgens een mail van Paylogic om je tickets te personaliseren. Dit doe je door de knop in de mail te klikken: 

Er opent een nieuwe pagina, waar je een overzicht ziet van de tickets die de koper aan jou heeft toegewezen. Deze tickets hebben een vinkje ervoor staan. Indien je hiermee akkoord bent, kun je klikken op de knop 'tickets claimen'.

In de pop-up wordt er gevraagd naar je voornaam, achternaam en e-mailadres. Deze dien je in te vullen.
Als je deze gegevens correct hebt ingevuld klik je rechtsonder op 'bevestig' of 'confirm'.

Je tickets zijn gepersonaliseerd en je zult je ticket na 18 juli 2022 in de mail ontvangen.

Stap 4: controleren of alles klopt

Als ticketkoper kun je de status zien van alle tickets.

Indien de mensen waar jij tickets voor hebt gekocht, hun tickets gepersonaliseerd hebben, zul je dit onder de desbetreffende tickets zien staan.

Jij blijft als koper van de tickets de eigenaar van de bestelling en zult ten alle tijden dit overzicht kunnen zien.
Vanaf 18 juli 2022 heb je ook de mogelijkheid om alle tickets te downloaden. Andere personen kunnen enkel de tickets die op hun naam staan downloaden.

Bekijk ook