Blog

Vouchers 101

We merken dat er een aantal vragen betreft de vouchers vaker terug komen, daarom vind je alle antwoorden in deze blog!

Hieronder vind je eerst de uitleg over het gebruiken van je voucher bij het bestellen van nieuwe tickets. Onderaan de pagina staan een aantal veelgestelde vragen over de voucher en refunds. 

Waar vind ik mijn voucher?

Op 19 juli 2021 ontving iedere tickethouder twee mails. De eerste mail was van ons met de uitleg dat alle oude tickets werden omgezet naar vouchers. Een voucher kun je zien als een soort cadeaukaart ter waarde van het bedrag dat je aan je oude tickets hebt uitgegeven.

De tweede mail op 19 juli 2021 was van Paylogic. Hierin staat nogmaals uitleg over de voucher en onderaan de mail vind je de vouchercode. Dit is een lange code van 20 hoofdletters en cijfers.

Hoe gebruik ik mijn voucher?

Zoals hierboven beschreven, is de voucher ter waarde van je oude bestelling. Je voucher is geen reservering voor bepaalde tickets.
Bij het gebruiken van je voucher maak je dus opnieuw de keuze welke tickets je wil.

Ga naar onze ticketpagina en plaats de bestelling voor je gewenste tickets.
Vervolgens klik je onderaan op de knop 'afrekenen' en opent een externe pagina waar je je bestelling af kunt ronden.

Voeg je voucher toe in het vakje waar staat 'Code toevoegen'. Klik daarna op toepassen.

Vervolgens wordt de waarde van je voucher afgetrokken van het totaal te betalen bedrag.

In het geval van meerdere vouchers:

Indien je meerdere vouchers hebt, voeg je deze één voor één toe. Dit doe je door een vouchercode in het vak te zetten, op toepassen te klikken. Daarna haal je de oude vouchercode weg uit het vak voordat je je nieuwe code er in plakt.
Herhaal dit proces tot je alle vouchers hebt toegevoegd.

Vervolgens vul je de rest van je contactgegevens in en rond je je bestelling af.

Ik gebruik niet het hele voucherbedrag voor mijn nieuwe bestelling. En nu?

In dat geval ontvang je na het afronden van je bestelling een mail met daarin een nieuwe vouchercode.
Deze nieuwe voucher is ter waarde van het resterende bedrag

Je kunt deze voucher gebruiken voor een extra bestelling, donatie of het resterende bedrag terugvragen via ons refundformulier.

Waar vraag ik mijn refund aan?

Je vraagt je refund aan via het refund formulier.

Je verzendt je aanvraag via de knop onderaan. Je krijgt een bevestiging in beeld. 
Er komt geen extra bevestiging via de mail.

Paylogic streeft er naar alle refunds zo snel mogelijk te verwerken.

Zij hebben enige verwerkingstijd nodig aangezien zij dit niet alleen voor ons, maar voor meerdere evenementen regelen. Dit is waarom zij in batches werken. Je ontvangt een mail op het moment dat Paylogic je refund aanvraag verwerkt heeft.

Waarom zegt het refund formulier dat mijn bestelnummer niet klopt?

Waarschijnlijk vul je je het bestelnummer in van je bestelling voor Castlefest 2022.

Het formulier wil echter het bestelnummer dat hoort bij je bestelling voor Castlefest 2021, de bestelling die is omgezet in een voucher. Deze vind je in je oude mailbevestiging, op het bankafschrift en op de oude tickets zelf.

Dit nummer is een reeks van 8 cijfers, tussen de 70000000 and 90000000.

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat nu?

Als het goed is heb je op 19 juli 2021 een mail ontvangen van Paylogic met daarin de vouchercode. Het kan zijn dat deze mail destijds in je spam terecht is gekomen.

Mocht je een deel van je voucher hebben gebruikt voor een donatie of in de speciale voucher shop, dan heb je na het afronden van die bestelling een nieuwe mail ontvangen met je nieuwe voucher.

Mocht je je voucher echt niet meer kunnen vinden, stuur een mailtje naar info@castlefest.nl met het e-mailadres waarmee je destijds je tickets hebt besteld. Dan helpen we je daar verder.

Bekijk ook